سلام
بياحالشوببر
شادي
درباره وبلاگ


سلام من اناهيدم واميدوارم هميشه در وبلاگ من شادي و خنده باشد.نظر يادتون نره و تبليغات روهم ببينيد چيز هاي جالبي با طبقه بندي قيمت ها و قيمت هاي مناسب و كيفيييييييييييييت بالا حتما سر بزنيد ضرر نداره منونم از نظرات و حسن سليقتون براي اومدن به وبلاگم و ديدن تبليغات.دوست دار شما اناهيد.بوسسسس براي همه ي اونايي كه تبليغاتو نميخرن فقط ميبينند و يه بوس گنده تر براي اونايي كه خريد ميكنن.بوووووووووووووووس.دوستان لطفا به وبلاگ امتياز بديد تادر مسابقاط رتبه كسب كنيم با تشكر مديريت وبلاگ.

پيوندها
اجي حانيه
اجي رميليا
اجي گيسو
اجي رويا
اجي بهار
اجي مهسا
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بياحالشوببر و آدرس بياخوشباشيم.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 10582
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1


JAVASCRIPT:

بيا حالشو ببر

چت روم پاییزه

نويسندگان
اناهيد

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 13 شهريور 1398برچسب:, :: 10:53 :: نويسنده : اناهيد

 

براي ديدن بعضي از مطالب بايدعضو شويد

 از اين به بعد مطالب رمز دار ميشن و رمزشون رو فقط به اعضاايميل ميكنم  پس بدييد بياييد عضو شيد



نظرات شما عزیزان:

Remi
ساعت20:24---22 ارديبهشت 1391
vay che webe bahali dari!
mrc ke sarzadi golam


✖MAHSA✖
ساعت2:46---17 آذر 1390
قربونت بلم ، توهم اِ کم از ای سلیقت

به ما یاد بده

وبت خوگشل بود

کیف کردیم ...

لینکت می کنم ...

هر وقتم حسش بود ،

بیا با هم چت کنیم ، بلکه

لهجه یه ناقصمون بهت سرایت کنه

آیدیمو واست گذاشتم آجی


علی
ساعت10:15---4 آذر 1390


تو سوز آه من ای مرغ شب چه میدانی؟


ندیده ای شب من تاب و تب چه میدانی؟



بمن گذار که لب بر لبش نهم ای جام


تو قدر بوسه آن نوش لب چه میدانی؟



چو شمع و گل شب و روزت به خنده می گذرد


تو گریه سحر و آه شب چه میدانی؟



بلای هجر ز هر درد جانگدازتر است


ندیده داغ جدایی تعب چه میدانی؟



رهی به محفل عشرت به نغمه لب مگشای


تو دل شکسته نوای طرب چه میدانی؟


علی
ساعت11:45---29 آبان 1390


ما نظر از خرقه پوشان بسته ایم


دل به مهر باده نوشان بسته ایم



جان بکوی می فروشان داده ایم


در به روی خود فروشان بسته ایم



بحر طوفان زا دل پر جوش ماست


دیده از دریای جوشان بسته ایم



اشک غم در دل فرو ریزیم ما


راه بر سیل خروشان بسته ایم



بر نخیزد ناله ای از ما رهی


عهد الفت با خموشان بسته ایم


علی
ساعت11:44---29 آبان 1390


ما نظر از خرقه پوشان بسته ایم


دل به مهر باده نوشان بسته ایم



جان بکوی می فروشان داده ایم


در به روی خود فروشان بسته ایم



بحر طوفان زا دل پر جوش ماست


دیده از دریای جوشان بسته ایم



اشک غم در دل فرو ریزیم ما


راه بر سیل خروشان بسته ایم



بر نخیزد ناله ای از ما رهی


عهد الفت با خموشان بسته ایم


علی
ساعت11:44---29 آبان 1390


ما نظر از خرقه پوشان بسته ایم


دل به مهر باده نوشان بسته ایم



جان بکوی می فروشان داده ایم


در به روی خود فروشان بسته ایم



بحر طوفان زا دل پر جوش ماست


دیده از دریای جوشان بسته ایم



اشک غم در دل فرو ریزیم ما


راه بر سیل خروشان بسته ایم



بر نخیزد ناله ای از ما رهی


عهد الفت با خموشان بسته ایم


علی
ساعت11:58---21 آبان 1390
هوا تاریک و غمگین است چرا باران نمی باری؟
ببین بغضم چه سنگین است . چرا باران نمی باری ؟
چرا باران نمی باری ؟ غبارم را نمی شویی
مگر قهری تو بامن که سخن با من نمی گویی
ببار ای ابر بارانی بگیر از من حیاتم را
...وسیلی باش و جاری شو ببراین خاطراتم را
که بی تو خاطرات من کویر است و بیابان است
برایم بی تو ای باران زمین مانند زندان است
وحالا در بیابان من فقط مانند یک خارم
نباریدی و خشکیدم ببین حالا که بی بارم
ودر این مرگ تدریجی که یک عمری اسیرم من
ببار ای سیل و کاری کن که راحتتر بمیرم من
بکن بنیادم عمرم را که ذره ذره می میرم
مرا تو این چنین کردی من از دست تو دلگیرم


salam
ساعت12:14---18 آبان 1390
حال میده ادم بیادببینه واسش نظرگذاشتن

نیما و پرنیان
ساعت23:44---5 مهر 1390
سلام اناهید جان وبت عجیب باحاله.
من لینک کردمت توهم حتما بلینکی منو باشه؟
در ضمن زیاد شلوغ کردی از نظر کدهای اضافی برداری خوشگلتر میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: